2015 m. GYVA.LT pristatė post-konvencinės lyderystės programą apie tai, kaip kurti inovacijas įkvepiančią organizacinę kultūrą. Programa parengta remiantis ilgamete tarptautinės lyderystės ir kūrybingumo ugdymo organizacijos 'nowhere' metodika, kurią GYVA.LT perėmė dalyvaudama jų mokymuose Austrijoje.
Pasaulio verslo lyderiai kūrybingumą įvardina kaip svarbiausią, tačiau mažiausiai išvystytą kompetenciją. Mes negalime išspręsti problemų tame sąmoningumo lygmenyje, kuriame tos problemos ir buvo sukurtos, todėl norint sukurti išties kažką naujo, reikia ne tik drąsos pasinerti į nežinomybę, bet ir turėti tam tikrus subtiliuosius įgūdžius naviguoti joje.
Post-konvenciniai lyderiai pasižymi gebėjimais atskleisti kolektyvinį komandos kūrybingumą. Tie gebėjimai nėra įgimti, jų galima išmokti, o lyderio gebėjimų ugdymas yra gyvybiškai svarbus kiekvienai organizacijai, siekiančiai klestėti per kūrybingumą ir inovacijas.
2015 m. GYVA.LT dalyvavo nowhere lyderystės mokymuose, ir ši programa kuriama vadovaujantis įgyta praktika ir įžvalgomis, kartu apjungiant su dalyvių patirtimi, išmintimi bei kūrybingumu. Todėl šią programą tiksliau galima vadinti ne mokymais, o kūrybiniu eksperimentu, kuriame dalyviai ne tik gauna naujų žinių, bet ir mokosi vieni iš kitų, palaiko individualiuose kūrybiniuose eksperimentuose ir tyrinėja bendros kūrybos galimybes.
Antroji programa prasidės susirinkus 8-12 dalyvių grupei.
Programą sudaro 3 moduliai, kurie bus apjungti pradiniu pasiruošimu ir individualiais kūrybiniais eksperimentais savo profesinėse erdvėse, kuriems dalyviai gaus palaikymą ir tarp modulių.
2015 m. pirmoje pilotinėje programoje dalyvavo šių organizacijų vadovai:
UPS Skubios siuntos, EMP Recycling, Pakmarkas, RŪTA, Kegesa, SBA, Žaliosios politikos institutas, Žolynų namai, Hill International Lietuva, A.Žebrausko improvizacijos teatras ir WARMING events.
Programa skirta:
Programą galima pritaikyti ir vidiniams organizacijų poreikiams.
Rolandas Pridotkas, UAB “Rūta” direktorius
GYVA.LT kūrybinės sesijos yra unikalios tuo, kad jose labai tikslingai apjungiami ‘minkštieji’ kūrybiniai elementai su ‘kietaisiais’, įmonei rūpimais, praktiniais klausimais. Kūrybinio eksperimento metu tyrinėjome klausimą “Kaip kuriame savo įmonės ateitį?”, nes konkurencinė aplinka sparčiai keičiasi, ir norint konkuruoti, privalu ieškoti naujovių.
Šios sesijos metu mes ne tik pagilinome tarpusavio pasitikėjimą, bet ir iškėlėme daug aktualių praktinių klausimų, kuriuos iš karto ir ėmėmės spręsti. Unikalus sesijos dizainas ir taikomos metodikos pažadino mūsų kolektyvinį kūrybingumą ir prisidėjo prie inovacijoms palankios vidinės kultūros kūrimo.
Rasa Buslavičienė, EMP Recycling komunikacijos vadovė
Mums rūpėjo klausimas, kaip mes galime geriau aptarnauti supirktuvių klientus ir, GYVA.LT pasiūlius, nusprendėme surizikuoti ir atsakymų į šį klausimą paieškoti nestandartiškai. Nebuvo lengva atsakingus darbuotojus atitraukti nuo tiesioginių jų darbų, tačiau pasiekti rezultatai pateisino skirtą laiką. Mes ne tik sugeneravome naujų praktiškai pritaikomų idėjų, bet ir tapome produktyvesniais jų įgyvendinime.
Sergėjus Muravjovas, Transparency International Lietuvos skyriaus vadovas
Indrė turi retą savybių ir patirčių derinį, kuris leidžia jai grakščiai ir palengva atskleisti kitų kūrybingumą. Šią vasarą Indrė padėjo kiekvienam iš mūsų komandos suprasti, kaip nesustingti vietoje ir tobulėti toliau. Vienbalsiai sutariame, jog Indrės pratybų metu gautos patirtys leido mums naujai pažvelgti į save ir mus supančius kolegas bei pasidaryti vertingas įžvalgas, kuriomis nuolat naudojamės savo kasdienėje veikloje.
GYVA.LT informacija, 2015 m.